pengumommy Bel fıtığı vardı dün geceden beri belim tutulmuş halde 11+4 hamileyim acaba acile gitsem yaparlarmi
busbus2025 pengumommy canım acile gitsen bile en fazla parol verirler hem ilk trimesterdasın iğne kesinlikle yapmazlar kas gevşetici zaten kesinlikle gebelik boyunca kullanılmıyor istirahat önerirler sıcak torba koy derler bir de parol verirler
emir1885 Ben bir hafta boyun ağrısı çektim gebelikte kas gevşetici kullanılmıyor diye biliyorum kremleride dahil sıcak havluyla biraz iyi oldum
necmiye86 hyr kesinlikle ilaç kullanımı yasak. hatta bana hamile kalmadan gitmiştim 3 ay hamile kalma baya etkisi kalıyo vücutta diye kabul ediyorum imzalattılar