winniandfriends Hamileliğimin başındayım ama sırt ve göğüs bölgemde sivilceler aşırı arttı. Büyük kırmızı ve dokunduğunda acıyan türden. Daha önce de bu başlığı açtım ama cevap veren olmadı. Benim gibi başka bu durumu yaşayan yok mu
mervekalkann 21+1 iz şuan kollarım full sivilce çıban gibi çıkıyor uç vermeden. Allah’tan kış hamilesiyim diyorum görünmediği için.
winniandfriends mervekalkann doktoruma söylediğimde erkek bebeklerde böyle oluyor dedi bizim cinsiyet henüz belli değil ama sizin cinsiyet erkek mi gerçekten doğruluk payı var mı acaba doktorun dediğinin
aybarsyigit 8+6 dayım 2.gebeligim her yerim sivilce doldu sırt göğüs boyun yüzüm ilkinde hiç olmamıştı
winniandfriends aybarsyigit bende 8+3 ve aynı durumdayım acıyorlar da ne yapsam bilemedim. Herhangi bir ilaç kullanmayı da doğru bulmuyorum bu erken dönemde
meltemmustafa Benim hamilelikte önce vardı hatta ergenlikten beri 15 senedir iri iltihaplı oluyodu ama hamile kalınca hepsi gitti bi güzellik geldi yüzüme vücüduma neye göre oluyor acaba
aybarsyigit winniandfriends ben dove sabun kullanıyorum yuzumu yıkarken banyoda sirtim için falan kurutuyor biraz akşam da gül suyuyla tonik yapıyorum başka çözüm bulamadım ama sırtım çok fena oldu
winniandfriends mervekalkann daha önce olanlara sorduğumda onlarda erkek dedi şimdi sizde öyle dediniz. Doktorda kendinden çok emin söyledi zaten. Ben acaba hormonlardan mı normal bir durum mu diye sormuştum. Erkek geliyor o zaman dedi. Hurafe falan mı dedik bu böyle. Yok dedi erkek bebeklerde öyle oluyor dedi. Galiba gerçekten doğruluk payı var
mervekalkann winniandfriends bu kadar insana denk geldiyse rastlantı olamaz. Ben sadece bende oldu diye düşünmüştüm yalnız değilmişim. Eğer öyleyse sizinki de erkek demek ki.
winniandfriends aybarsyigit bende sabunla bastırmadan temizliyorum ve hep temiz tutmaya çalışıyorum ama sürekli yenileri çıkıyor daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştım. Hamileliğimin başındayım ve önümüz yaz. Şimdiden diyorum ki ben yazın ne yapacağım ne giyeceğim. Bütün bu sivilceler iz kalmadan geçer mi bilmiyorum moralim bozuyor canım acıyor. Sizin bebeğinizin cinsiyeti belli oldu mu sizin de erkek mi acaba
aybarsyigit winniandfriends ben tesettürlüyum allahtan ama yüzümde fena dudak üstü falan hep sivilce umarım iz kalmaz 9.haftaya girdik henüz belli değil ilk çocuğum erkek onda sadece birkaç gün sivilce olmuştu geçmişti
winniandfriends aybarsyigit benim de dediğiniz gibi dudak üstünde alnımda hep sivilceler çıktı ve hiç çıkmazdı böyle
winniandfriends betl99 sivilce sorununuza bir çözüm bulabildiniz mi bir de cinsiyet belli oldu mu sizde
[silindi] benimde hep yüzümde çıkıyor sivilce biri gidiyor biri geliyor özelikle çene tarafında daha 16+2 hastalığız
aybarsyigit winniandfriends hep derler ya kız bebek annenin güzelliğini alır falan diye kız mıdır acaba oğlumda güzeldim ya😅😅
winniandfriends aybarsyigit doktoruma söylediğimde erkek bebeklerde öyle oluyor dedi. Burada daha önce konuştuğum kişilerin de bebekleri erkekmiş bende kesinliği var mıdır bilmiyorum ama erkek heralde diye düşünüyorum