suzan1234 26+ 3 haftalığız gebelik tansiyonum var dişim ağrıdıkça tansiyonum çıkıyo çektirmem lazım daha önce çektiren varmı 20 ilk dişi bi sıkıntı olurmu acaba
ecemk94 suzan1234 diş konularını kadın doğum doktorunuza sormadan yaptırmayın derim. Benim doktorum izin vermemişti
semahayall suzan1234 benimkini lohusayken bile çekmemişti , çünkü 20 ilk sonrası güçlü antibiyotik vermem gerekir , onunla da emziremezsin demişti , dipnot: yarı gömülüydü benim 20 lik
Sinerjik suzan1234 ay ben cektirdim. 15.haftamda. 2.trimester da dis islemi yapiliyor sadece ve güvenli 👌🏻 oncesinde antibiyotik kullandım doktorumun da onayıyla. Cekimden sonra 2 gun daha kullandim. Korkulacak bisey yok yani. Dis hekimi aneateziyi hamileye uygun olani seciyor ve rontgen e cok gerekmedikce almiyorlar.
_Umayinannesi suzan1234 benımde diş ağrım olmuştu doktorum Kesınlıkle izin vermem dedi. parol yazdı gönderdi beni.
suzan1234 ecemk94 izin kâğıdı istedi zaten diş doktoru yarın gidicem de yinede bi sormak istedim yaptıran varmı diye
suzan1234 _Umayinannesi parola ağrının yanından bile geçmiyor ki uyku uyutmuyor bu ağrı bakalım benim dr ne diyck
melisasak35 suzan1234 benim doktorumda izin vermedi gömülü diş olduğu için röntgen çekilmesi lazımdı uygun görmediler 6 ay o ağrıyla yaşadım malesef lohusayken mecbur gidip çektirdim artık dayanamıyordum çunku
Elamomy suzan1234 çektirdim ozel polikinikte Kadin dogum doktorum onay verdi Hamileye göre lokal anestezi verildi sorun olmadi 6 aydan sonra islem yasak Elini çabuk tut canim
suzan1234 Elamomy yarın gidicem kadın doğuma inşallah onaylar iltihap olduğu için çok ağrı yapıyor dişçi de dedi 6 dan sonra yapılmıyor diye ama çok kötü durumda diş
gzmnrhal suzan1234 Gebe degilken cektirdim Benim gömülüydü 3 gün yemek falan yiyemedim şişlik ve dikislerden agzimi açamadim pipet zor giriyordu agzima çok fazla ilac kullandim acısına dayanamadim cerrahi cekimdi dikisli falan öyleyse sakın bulasma dayanamazsın acisina geçmiş olsun
suzan1234 gzmnrhal cerrahi işlem yapılacak dedi doktor da şimdi de öyleyim hiç ağzımı açamıyorum çenem boynum kulağım ağrıyo ne kadar sürer bu ağrı bilmiyorum da çektirsem en azından 3 4 güne kendine gelmez mi bi yandan öyle düşünüyorum teşekkür ederim 🙏
Meltem3461 Bende iki gündür 20 lik diş ağrısı çekiyorum gömülü, diş dooktoru hamilekik öncesinde cerrahilik demişti hamileyim şu an ve iki gündür dudağımı açamıyorum resmen henüz kadın doğuma gitmedim onay verceğini sanmıyorum ama çok kötüyüm
suzan1234 Meltem3461 bende aynıyım dün dişin tamamı gözüküyordu bu gün yarısı gözüküyor iltihap da var zonkluyor resmen tansiyonum 15 e kadar çıktı ağrıdan dolayı mecbur bişey yapmam lazım
Meltem3461 suzan1234 Allah yardımcımız olsun inşallah geçer benim doktoruma öncesinde yine bir ara ağrı çektiğim için sormuştum izin vermemişti o yüzden şimdi tekrar da sormak istemiyorum yine dayan dicek diye
suzan1234 Meltem3461 amin inşallah dayanılacak gibi değil ki ya yemek yiyemiyorum valla çok zor bişey
ayseannesafakbaba suzan1234 Geçmiş olsun canım öncelikle.Ben gebelik kisti olmuşum nadirmiş oda beni buldu☺️Her neyse dişim şişti etim şişti ağrıyor vs tıp çekilecek dedi doktoruma sordum .2 Trimesterde işlem yapılabilirmiş kullanılaca anestezi ve antibiyotik yazdı onunla gittik çektirdik çok şükür bir sorun olmadı .
suzan1234 ayseannesafakbaba teşekkür ederim 🙏 inşallah benimkide sorunsuz geçer gider perişanım 4 gündür