seymosss_ Kızlar selam 👶 20. Haftaya geçtik yarın perinatoloji bölümüne randevum var renkli ultroson oluyor dimi oğluşumun yüzünü vs görebilecek miyim ilk hamileliğim ,
Eboz seymosss_ Evet elini yuzune koyuyor guluyor hepsi var ayrıntılı ama su instagram.da çok net gosteriyorlar onlar farklı yine belli yani
seymosss_ daisymom_99 ay bide o konu var dimi inşallah görürüm ya çok hevesleniyorum ağzını burnunu görsem daha hissetmeyede başlamadım ilk gebelik diye kaçıncı hafta da hissederim bilmiyorum
xlarge seymosss_ 22 de başlarsın hissetmeye aslında şimdi de sol yanına uzan bir kaç küçük hareketleri hissedersin
daisymom_99 seymosss_ kişiden kişiye değişiyor ben ilk hamileliğimde de çok erken hissettm hatta inanmıyorlardı bana bu 3. Bebeğim olacak ben 12. Haftada başladım hareketleri hissetmeye bazıları 20. Haftadan sonra hissediyormuş mesela şekerli şeyler yiyip sola yatınca genellikle çok hissediliyor 🥰