lala_666 kadın doğum doktorum eğer tedavi edilmezse bebek için daha riskli dedi enfeksiyon olarak yazılı kağıt verdi. Çok korktum tabi zor bi dişti ağladım felan ama kurtuldum çok şükür en azından bir iki gün en fazla çekilen yerin ağrısı olur dakika başı süresiz çekilcek gibi değildi