SudeNazz9 aldığım Güllaç paketinde tarifte iki litre süt diyor ama ben 1,5 lt ile yapıyorum daha güzel sütü kaynatma el yakmayacak seviyede olmalı ben arasına ceviz ve fındık koymuştum öyle seviyorum sen istediğinden koyabilirsin yapılışı zaten kolay bişey