Kızlar selam.
Sizin oralar nasıl bilmiyorum ama İstanbulda herkes hasta. Direndim direndim ama ben de kapmışım şifayı 🤧
Bademciklerim şiş gibi yutkunurken zorlanıyorum.
Burun akıntım var ve vücudum ağrıyor.
Gebelikte hasta olan oldu mu?
İlaç kullanamayacağım zaten hastaneye gitmeme gerek var mı?
Bir de ağrılarım için parol içsem sorun olur mu gebelikte zararsız diyorlar.