iremkelleci bizde 35+1 olduk. Bende bi türlü sevemedim hamileliği ya ilk başlarda sorun olmuyordu bazen seviyodum bitmesini istemiyordum ama son zamanlarda artık iyice zorlanmaya başladım şimdi bi an önce bitsin istiyorum. İçimde sürekli hareket ettiğini hissetmek çok güzel bir şey benim hamilelikte tek sevdiğim şey bu hareket etmesi tekme atması çok hoşuma gidiyor doğumdan sonra bence tek özleyeceğim şey bu olabilir. Geceleri bel ağrısından uyuyamıyorum, gündüzleri sürekli halsiz oluyorum kolumu kaldıracak halim olmuyor, duygu değişimlerini söylemiyorum bile. Bir de kıyafet ve görünüş sorunu var hiç bir kıyafeti artık kendime yakıştıramıyorum hayatımda görmediğim kiloları gördüm bu tabiki geçici ama şuan aynaya bakmak bile gelmiyor içimden kendimi beğenemiyorum. Giyecek bir şey de bulamıyorum. Bir de hamilelikten önce sigara kullanan biriydim hamile olduktan sonra bıraktım hatta kokusu rahatsız etmeye başlamıştı ama şuan kokusu o kadar güzel geliyor ve o kadar çok canım istiyo ki anlatamam. Bazen eşim içerken 1 2 kere çekiyorum tadı bile o kadar güzel geliyor ki yiyesim geliyor😂 Rahat rahat kahve içmeyi sigara içmeyi falan o kadar özledim ki. Önceden kahve bağımlısı olan ben şuan kendimi sınırlayıp haftada 2 3 kere içiyorum artık en çok özlediğim şeylerden biri de her kafam estiğinde kahve içmek. Bunların hepsi geçecek ve hepsine değecek tabiki bebeğimize kucağımıza alınca. Bende baya dolmuşum bi rahatlamak istedim