bmkl Asiye_01 Benim de olmuştu ama çok azdı. Doktorum bi sıkıntı görmemişti pembe ve kırmızı olmadığı sürece normal demişti ama siz yine de arayın sorun
algebra1 Asiye_01 o haftalarda bende de olmuştu doktor progestan vermişti hatta bi kere daha olmuştu ama ultrasonda gözüküyor zaten sıkıntı olup olmadığı çok şükür bi sıkıntı olmamıştı
Belgin17 Asiye_01 aynı haftalarda bana da olmuştu doktor yerleşme kanaması dedi bir daha gelmediyse sorun yoktur yine de doktorunuza danışın
Medineklndr Hiçbir lekelenme akıntı kanamayı hafife almayın belki de hiçbir sorun yoktur ne olur ne olmaz doktora görünmeniz gerekir duruma göre progestan verir gerekmezse de vermez geçmiş olsun