Fizikcifizik hayatsu_ valla benim yatarak bide burda takılarak geciyor. Sıkıldım ama napim enerjim yok. Oruç hic tutamıyorum aşırı acıkıyorum cunku. 2. Gebelik beni benden aldi.
bmkl hayatsu_ Oruç tutmuyorum. Hiç halim yok, midem bulanıyor bütün kokulardan, bir şey yapasım gelmiyor aşırı aşırı enerjisizim inşallah bir an önce geçer çünkü yolun daha çok başındayım 🤦🏼♀️
prenses99 Fizikcifizik benimde ikinci hamilelik çok yordu kasılmalar ağrılar halsizlik karnım hep şiş