zehea Dün kontrolümüzde karın çevresi bir hafta geri cıktı 29+4 doktor haftaya tekrar çağırdı geriler veya aynı kalırsa riskli gebelik olucak seni perinatolojiye yönlendiricem dedi eğer anne karnında beslenemiyorsa dışarıda beslememiz gerekicek dedi yani erken acil doğum başına gelen var mı
callainas zehea ben 35 teyim bende 3 hafta var. doktorum 3 öğün proteinli beslenmemi söyledi. 25. haftadan sonra bebiş artık yediklerimizden besleniyormuş. sizde 1 hafta boyunca dikkat edin bakalım nasıl olacak. ben 4 haftadan 3 haftaya düşürebildim beslenmeyle. birde sigara kullanıyor musunuz
daslan zehea benimde başıma gelmişti bol bol protein ile beslenin yumurta,peynir,kaşar, yeşil mercimek, ev yoğurdu, badem ve fındık elinizden geldiğince yiyin düzelir allahın izniyle 🫠
zehea callainas yok sigara kullanmıyorum bana da protein arttır dedi dikkat edicem cok haftaya kadar sizinde inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınz
PapatiA zehea ya bu doktorlar abartmayı sevıyo baya banada aynısını dedı sonra ben hemen başka doktora gıttım bı bahaneyle oda sıkıntı yok hersey yolunda dedi şaşılır gıbı
seydamerve zehea aynı haftada banada 10 gün karın çevresi geride dedi. Sonrasında ben iki hastaneye daha gittim oradaki doktorlar tam tersine haftasıyla gayet uyumlu dedi. Büyük bir bebek değil ama ben ve eşimde minyonuz. Birde hafta hafta büyüme aralığı nasıl bu önemli.
zehea seydamerve kilodu boyu herseyi cok iyi sadece bu hafta böyle bise duyduk haftaya tekrar gidicez bakalım
Minikkkk_0 zehea hiç canınızı sıkmayın benim bebeğimde 2.5 hafta geriydi karın çevresi 5 doktor gezdim hepsi tek tek her yerine baktı bebeğin çok sağlıklı genetik dedi çok üzülüyordum çok korkuyordum ama boşunaymış 38+3’te 2360 gr doğdu ve maşallah çok sağlıklıydı küveze bile girmedi beraber odaya çıktık. Hep protein besleniyordum tavuk et süt hergün 3 haşlama yumurta cevizler tahin pekmez havuç suyu falan fayda etmedi özelde ki doktorum ne yersen ne kadar yersen ye genetik olduktan sonra sonucu değiştiremezsin demişti öyle de oldu . Bebiş sağlıklıysa tamam önemli olan bu benden önce doğum yapan hanımefendinin kızı 3750 gr doğmuştu ama emme refleksi gelişmediği için yoğun bakıma aldılar mesela ben çok sıktım canımı üzgün hamilelik geçirdim bakın sizin önünüzde ben örnek olayım gerçekten sıkmayın canınızı 😇