Hamilelik psikolojisimi ne bilmiyorum ama , kendimi bazen çok mutsuz ve yorgun hissediyorum bisey yapmak istemiyorum , işe gitmek istemiyorum mesela , uyumak istiyorum sadece , 23 haftalık olduk , sigarayı bıraktım , Türk kahvesini bıraktım yanı bi 15 gün falan oluyor sigara kahve acaba ondan mı yoksa hamilelik psikolojisimii , bir an önce haziran ayına girip doğurmak istiyorum