Herkese selam. Şuan 15 haftalık hamileyim Manisa’da yaşıyorum ve rutin kontrollerim için Manisa Şehir Hastanesinde Gülhan çetinkayaya gidiyorum. Detaylı ultrason için sıra bulmak zormuş aynı hastanede görev yapan perinotoloji uzmanı Berna hanım hakkında hiç olumlu şeyler okumadım. Yakın zamanda detaylı ultrason yaptıran, renkli ultrason veren iyi bir doktor öneriniz var mı?