Karansalhareketlerbunlar Selam hamiloşlar. 26. Haftamızdayız, 1 hafta da ilerde seyrediyoruz gebeliğin başından beri. Bebişimin kilosu 931 gr.mış. Boyu ölçemedi Dr 🙈 Sizlerde durumlar nasıl?
Karansalhareketlerbunlar Tugbax68 evet sat.ne göre 25+1 olmamız gerekiyor. Fakat gebeliğin başından beri 1 hafta ilerde. Ama yine de kilosu ideal dedi Dr.umuz. Sağlıklı olsunlar, tek temennim 🤲🤲
Tugbax68 Karansalhareketlerbunlar aynen öyle canım sağlıklı hayırlı evlat olsunlar gerisi önemli değil