Nehirgibi Kızlar sezaryen olalı 1 hafta olacak. Dikiş yerimin üstünde bombe oluşmuş doktor korse kullan dedi. Ama korseler karın kısmını içine alıyor genelde o aşağıdaki bombeye faydası olur mu normal bir korse alsam? Korse öneriniz var mı
kubraturkkoc Nehirgibi ben şort şeklinde almayı düşünüyorum ama sezeryanda nasıl olur bilemem sadece beli saranlar aşağı baskı yapıyor