champanne 17+5teyiz ikinci gebeliğim ama tık yok doktor çok hareketli olduğunu söyledi ama hiçbir şekilde hissetmiyorum ilk gebeliğimde 17. Hafta basında hissetmiştim bu 2. Olunca daha erken hissederim diye düşünmüştüm sizde durumlar ne 🤷♀️
minecikk champanne benim kontrolüm yarın en son 7 haftalıkken görmüştüm yarın 16+4 olacağız 3-4 gündür hareketlerini hissediyorum göbek deliği etrafında gidip geldiğini yavaş yavaş sertlik bir taraftan diğer tarafa geçiyor sende bir haftaya kalmaz hissedersin bence
clementine16 champanne 17+3üm ilk kez dün karnımda bir pıt hissettim bir daha devamı gelmedi bu haftalardan sonra hissetmek normal bence endişe etmeyin
melismersin champanne 22. Haftaya kadar normal diyorlar. Birde plasenta yerleşimi rahim duvarın falan bunlarda etkili oluyormuş.
denizhelensarpberat champanne ben de yok daha çok oluşan zaten diye düşünüyorum o yüzden bebeğin keyfini bekliyorum 😁
champanne clementine16 ilkinde de bu haftada hissettim 2.yi daha erken hissetmeyi bekliyodum ama bakalım
ozgeBudak006 17+4 ikinci gebelik bende hissetmiyorum. Rahmimin üzerinde alt karnımda bi kaç kere pıt pıt diye böyle nabız atar gibi oldu çok hafifti ama ayırt edemedim bebek hareketi miydi çok nadir arada oluyor ama emin değilim bende tam bebek diyemiyorum.
champanne ozgeBudak006 çok çok hafif pıt pıtlar oluyor ama bebek daha belirgin olur diye düşünüyorum ben belki de bebektir bilemiyorum ama daha zamanımız var demek ki ben acele ettim😅
alpkerem26 champanne benim de ikinci gebelik ilkini 15-16 da hissettim suan 17+4 üm bugun cok hafif birseyler hissediyorum ama cok hafif yani siz de hissedersiniz yakinda ben bunun plesantasini ön tarafta diye dusunuyorum yoksa simsiye hissederdim heralde
champanne alpkerem26 demi ilkten sonraki gebeliklerde herkes daha erken hissediyomus. Sağlıklı olsunlar orası ayrı mesela ama insan hissetmek ne durumda olduğunu bilmek istiyor bi yandan da
alpkerem26 champanne aynen oyle cidden suan birseyler oluyor ama ilkte de boyle mi oluyordu acaba sanki daha net hissediyordum diye dusunuyorum oysaki gecen sene hamileydim yine hatirlamiyorum😅
champanne alpkerem26 benim 4 sene olacak bana da daha sertti gibi geliyor belki kız erkek farklı oluyodur