Ozlem1997 Adet bitiminden inovita testleri yapmaya başladım ilk günlerde silik çıktı ama son 2 gün biraz koyu oldu, acaba pik oldu mu ? Ben fazla su içiyorum ondan silik cikti galiba
aybikd Ozlem1997 henüz pik olmamış, birkaç güne koyulaşır. T çizgisinin de C kadar koyu olması lazım. Test yaptığınız için test yapmadan önce 2-3 saat su içmeyinki idrar seyrekleşmesin
dilbenuro Daha pik olmasına var bende innovita kullanıyoru premom diye uygulama var testlerinizi oraya yükleyin net sonuç veriyor