Kızlar bana muayenede bir doktor bol parmak açıklık dedi diğeri parmak ucu olduğunu dedi de bu ne kadar oluyor? Sonra da tuşe kapalı diyip gönderdiler. Merak ettim açıkçası. Acil girişiydi o an tansiyonumu düşünmekten bir şey de soramadım adam akıllı. Kendi doktoruma üç gün sonra muayenem var bilgilendirdik doktorunu dediler taburcu oldum. Ama işte merak ettim bu şekilde olanlar kaç cm oluyor by