Minigiminannesi bir doktora görün yine de ne olur ne olmaz işini sağlama almış olursun. Ama gebelikte günde 2,5 ya da 3 litre su içmen lazım. Bebeği beslemek için vücudun daha çok kan üretecek su olmadan üretemez. Bebeğinin içinde olacağı amniyon sıvısı için yine su lazım. Bebeğin suyu az olursa ciğeri gelişemez, hatta erken doğum, düşük riski bile oluyormuş sıvı azlığında. Gebelikte bir sürü vitamin takviyesi birşeyler veriyorlar senin vücudundan da o takviyelerin fazlalarının atılması için su lazım, böbreklerin mahvolur. Kısacası hem senin hem bebeğin sağlığı için çok su iç kuzum. Ben de unutuyorum normalde su içmeyi. 1,5litrelik bi şişe yaptım kendime sabah kalktıktan sonra saat 2 ya da 2.30 olana kadar onu bitirip tekrar dolduruyorum, sonra yatana kadar da onu içiyorum. Böylece 3 litreyi tamamlıyorum. Sen de öyle bişey yap istersen