meraba cnm ben erdem hastanesinde doğum yaptım özel olsuğu için devlet hastahanelerinden tabikide farkıı çok. şuan ikinciye hamileyim ümraniye hisar hastanesine gidiyorum ve doktorumdan aşırı memnunum. eltim erdemde çalışıyordu doktorumu o tavsiye etti. yengem de gittiğim doktorda 2 doğumunu yapmş. daha birkere gittim ama insana güven veriyor bir dene istersen muayne ücretide diğer hastanelere göre daha makul.