Kızlar en kolayı doğum yapmak derlerdi inanmazdım 13 şubatta sezeryan şeklinde dünyaya geldi o gündür uyku arar oldum üstüne birde gaz problemi var memede bile ıkınıyor zar zor uyutmaya çalışıyorum bu sefer ıkındığından uyanıyor gaz damlası aldım kullanıyorum ama faydasını daha tam görmedim ne zaman geçer bu ıkınması resmen bağırarak ağlıyor