https://imgyukle.com/i/SVSBEM
Kızlar ilk hamileliğmde çok ekşi yemiştim bulantım çok fazlaydı.Kızım oldu 🥹❤️
Bu 2.bebişim ne bulantı oldu ne bişey genelde canım Acı biber çekiyor bazen tatlı istiyorum.
Kızımda varlığını uzun süre hissetmemiştim bunda sanki orda top var gibi hissediyorum yani daha 11+3 haftalık?
Kese ve belirtilerden sizce cinsiyeti nedir çok merak ediyorum 🥹🥹❤️