brbrcuu Kimyasal gebelik sonrası regl görmeden tekrar hamile kaldım. Sat tarihim(adet başlangıç) 22 Ocak, 26 şubat beta değerim 268, 1 mart beta değerim 870 çıktı. Sizce nasıl artış? Çarşamba günü doktora gitsem kese gözükür mü?
aydinaleyna61 brbrcuu benim 16 Şubat’ta 225 çıktı betam 19 Şubat’ta 1109 çıktı 6 Mart’a randevu oluşturdum o zamana 6+5 haftalık olucak nasipse hem kese hem bebek belki kalp atışını da duyulur diye bilerek geç aldım randevuyu