Bu süreç bizim tevekkül etmemiz için bi fırsat biliyo musun, Allah a güven zamanı geldiğinde olacağına inan gerisini düşünme. Doğacağımız gün belliymiş değişmezmiş eğer doğacak bi çocuğun varsa zaten kaderine yazılı. Elinden gelmeyen bi şey için düşünmen neye yarar kendini manevi olarak bu düşüncelere bırak psikolojin de rahatlıyor o zaman. Ben öyle yapmıştım bir yıldan fazla bekledik zamanı gelmişti ki oldu inşallah sizin de olacak kötüyü düşünme sakın 🫶🏻 Ben dikiş kursuna başlamıstım sana da öneririm