Kızlar merhaba hamilelikte yemek konusunda dikkat ettiğiniz durumlar var mı? İnternette okuyorum 2 saat oda sıcaklığında durmuş herhangi bir şey yenmez vs diye. Sahurda fırında tavuk yemeği yapıldı fırında duruyor iftarda yiyemez miyim mesela? 2 saati geçmiş patatesli börek yenmez deniyor mesela buzdolabında durması gerekiyormuş sonra çıkarıp çok ısıtıp tüketilmesi gerekiyormuş. Bu konu hakkında fikir verebilir misiniz? Nasıl yapıyorsunuz neye dikkat ediyorsunuz?