Dlktpl Kızlar erken gebelik testi yaptım silik coktı kan geldı hafıf agrım oldu sımdı agrım kesıldı ama wc gıtmeye korkuyorum suan kan versemmı kımyasal mı yasıyorum 30. Gunum ıkı gun sonra engec adet olmam lazımdı https://i.hizliresim.com/Llz41o.jpg
Esrayusuf Dlktpl canım bu nasıl test acaba anlayamadım tek çizgi var burada ve kan testi ver tabi kanaman olduysa ya kimyasaldor yAda yerleşme kanamasıdır erkenden önlem al
Sengulkrgz Dlktpl haa gordum cok dikkatli bakilirsa silik cizgi varrr adetin gecikmesini az bekle bir iki gun o zaman daha net anlasilir canim...
Sevvaldal Dlktpl kanamaniz kirmizi degilse, yerlesme kanamasi olabilir. Insallah vardir, Allah gonlunuze gore versin🙏
Pamukgirl Adetini bekle canım benimde silik çıkmıştı adetimden 3 gün geçmesine rağmen kimyasal yaşadım o ay. Sen biraz bekle kendini yıpratmamış olursun benim nacizane fikrim tamamen 🙏
Sengulkrgz Dlktpl hmmm kanama varsa biraz sikinti bir doktora git istersen yaaa belki normal gebelik ama dusuk oluyordur onlemini alirsin...
Pamukgirl Dlktpl adet oluyosun sanırım yerleşme kanaması olsa bile o kadar fazla olmaz diye biliyorum. Hastaneye git istersen ama aynı şeyi bende yaşadığım için üzülme diye gitme dedim kimyasal her türlü düşüyor bi önlem alamazsın öğrenip kendini üzüceksin
Gulmira Bendede oyle oldu canm ben ikinci cizgiyi fenerle gordum😅 o kadar silikdi yani sonrada adetimden ikigun once azar azar lekelenme oldum ve şimdi tam soktu adet oldum hayrlisi canm