ebruu060619 Selaaam kızlarr benimle aynı durumu yaşayan varmıı, 34. Haftadayız ve acayip bi iştah kesilmesi yaşıyorum zorla ağzıma birşeyler tıkıyorum resmen neden olur bilen var mı ?
babyymom59 ebruu060619 31 haftalık oldum aşırı zorlanıyorum yemek yerken asla yemek istemiyorum bişeyler atıştırmak daha iyi geliyo salatalık gibi hele ağır şeyler asla yemek istemiyorum
klncbebek ebruu060619 34+2 yiz 3 gündür bi bulantı iştahsızlık geri geldi zorla yemek yiyorum sanki kahvaltıda yumurtayı falan tamamen kestim🤦
ebruu060619 linaaa0202 kusmuyorum çok şükür ama resmen zorluyorum yemek yemek için kendimi yaa normalde bu haftalarda daha çok iştahım açılması gerekirken çok tuhafıma gitti
ebruu060619 babyymom59 kesinlikle öyle bende kiviye taktım yedikçe yiyesim geliyor sanki midemi rahatlatıyor
babyymom59 ebruu060619 bende öyle sulu ve ekşi meyve yemek istiyorum sadece muz bile fazla geliyo inşallah geçer