biranneadayii_1 maalesef 16 dan önce soylemiyorlar bende sırf kıl oldum diye doktor değiştim kadın hiç bir şey demiyor fotoğrafını bile vermiyordu erkek doktora gectm çok tatlı doktor direk kendisi ilaçları kullanıp kullanmadığımi bebeğin kilo boyunu USG foto istermisin fln hep sordu bende cinsiyetini sordum oda deidki 16 ya kadar soylemiyorlar ama ben direk gördüğümde annelerin sormadan ben kendim söylüyorum zaten dedi ama bacak arası gözükmüyor vs arkası dönük duruyor görünmüyor dedi hatta benimki içeride bir sağa bir sola dönüyor kafasını kasıklarıma doğru ittiriyor takla atıyordu resmen herşeyi gösterdi ama özele gitsen söyler canım ben ilkinde öyle yaptım 12 haftalikken