esmafatmam Merhaba kızlar, Allah nasip ederse kızımız olacak ama bir türlü isim bulamıyoruz hem dini bir isim olsun istiyoruz hem de kulağa hoş gelsin istiyoruz . önerilerinizi merak ediyorum. Biz hafsa, nisa, hümeyra isimlerine biraz sıcak bakıyoruz gibi
habibe66yks esmafatmam bizdee Gökçe düşünüyoruz ama yanına mira koysammi herkes tek isim koyun diyorlar
1mimikralicesi esmafatmam Rabbim bir kız evladı nasip kılarsa inşaAllah Elizan ismini koymayı düşünüyorum 😇 uzaktan gelen ezan sesi anlamını taşımakta 🤗
haticeresuldeger Ayliz koyacağız biz Elifte anlam olarak çok güzel bir isim Nida da çok hoş ama tek isimden yana olduğum için Ayliz olmasını istedim eşim Ayliz Elif olsun diyor bakalımmm😊Vaktin varsa araştırıp içine sinen neyse onu koymalısın bence😍