Vera3287 Kızlar merhaba, 28 günde bir düzenli regli oluyorum. Bu ay 1 gün gecikti regl olmadım, idrar testim negatif 2 gün daha regl olmazsam kan vereceğim ama reglsi düzenliyken böyle bir şey yaşayan oldu mu? 😔
pims Vera3287 çift korunmalı olduğu halde geciktim ben düzenliyken geçtiğimiz ay emin olduğum için bir test yaptım sadece negatif ki bile bile yaptım olur ya kadınız sonuçta . bekledim bayağı bir süre nedense birden aksama yaşadım stres etken olabiliyor bazen ve regl oldum . Ama sizin korunma yoksa kan verin bazen geç döllenme olabiliyor
iremkelleci Vera3287 benimde aynı oldu 4 gün gecikti ilk gün farketmedim gelir dedim dedim gecikmenin 2. Günü hem normal hem erken gebelik testi yaptım hangisi doğru çıkarsa diye ikisindede çıkmadı hafif bi çizgi vardı ama görünür görünmez gibiydi 4. Gecikme günü kan verdim btahcg testin 600 küsür çıkmıştı
buseenur Kızlar aynı durumu bende yaşadım 4 gün gecikme yaşadım 2 gün önce test yaptım pozitif çıktı sonra kan verdim negatifdi bu sabah tekrar kan verdim değerim 150 çıktı umudunuzu kaybetmeyin
buseenur mehtapp7 dediğim gibi umudunuzu kaybetmeyin bende negatif gördüm kanda 2 gün sonra pozitif oldu
Vera3287 iremkelleci baya yüksekmiş aslında şaşırdım testte çok silik çıkmasına ☺️ sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏 darısı başıma