Kizlar ben pazartesi transfer oldum 11subat da kan aldi doktorum orda hamilelik degerimde 0.2 yaziyor bu surecte transferden sonra rahatsizlandm kan aldi doktorum enfeksiyonmu var diye, orda transferden sonra 4. Gunumdeydim ve kanda degerim 2.30 cikmis 5in alti negatif biliyorm ama bu ne anlama geliyor anlamadim