Kızlar TSH normal ama t4 düşük. Dün kadın doğum doktoruna gösterdim, bütün değerlerin düşük dedi normal bir değerin yok dedi takviye verdi ama serbest t4 için vermedi.
Referans aralığı 12-22 benim 9 çıktı. Bu durumda takviye veya ilaç kullanan oldu mu?