Kızlar selam 23+6 haftalıkken acil bir gelişme ile serklaj oldum. [13]gün oluyor olalı ve ağrılarım şükür ki arada bir olsa da artık hafifledi. Sürekli yatmamız gerekiyor mu siz yemek falan yapabildiniz mi? Bu durumdan çok etkilendim. Sürekli yatmakdan insan gerçekten çok fena bunalıyor bel ağrılarım iyice arttı yatmakdan.