melilo1607 birazbilgi folbiol devletin verdiği folikasit, değerlerini yükseltir ben yarım kullanıyorum.
birazbilgi melilo1607 bana da doktor bir gün kullan bir gün kullanma demişti ve dediğim gibi sadece kasım ayında kullandım etki etmiş sanırım anlamadım
kucumen birazbilgi kan ver en son yaptığım 1 yanlış desek 2 demi yanlış 🥰 rabbim sağlıkla hayırlısıyla nasip etsin kan verince haber et 🥰
birazbilgi kucumen teşekkür ederim dün kan vermiştim beta 275 çıktı, yarın artış kontrolü için tekrar kan vereceğim inşallah sağlıklı bir şekilde artıyordur
nilruhu ilaydagkk1 kimyasal oldu bu ay benim. Bugün reglim başladı yarın beta sıfırlandığından emin olmak için baktıracağım. 🥺
yeniuyemiz birazbilgi yaaaa çok sevindimm sağlıkla kucağına alırsın inşallah ve sana bi tavsiye kimseye söyleme her şey gönlünce sağlıkla olsuunn 🥹❤️
birazbilgi yeniuyemiz evet ilk 3 ay kimseye söylememe kararı almıştık zaten ama arada kalınca böylr daha önce yaşayan birine danışalım istedik keşke yapmadaydık diyelim
nazliiaytac birazbilgi bende mor kapaklı testten yaptım benim yok denilecek kadar silikti 2 gün sonra tekrarladığımda pespembeydi çizgi bence var hastaneye gidip kan verim adetimden 1,5 hafta önce öğrendim gebeliğimi ben 3,5 haftalık öğrendim şu an 6+3 olduk
birazbilgi nazliiaytac dün kan tahlili verdim 275 çıktı 3+5 olarak gözüküyordü dün. perşembe kontrol için tekrar çağırdı sağlık ocağındaki doktor beta artışını takip edip kadın doğumdan randevu planlayacağız bakalım inşallah güzel ilerler süreç 💕
Demem birazbilgi oo maşallah çok net awox yanıltmaz pek.muhtemelen bence bu netlik 50 100 arası bir değeri gösteriyor. Güzel haberler alın inşallah 🤍
birazbilgi Demem dün sabah test verdim ve 275 çıktı sağlık ocağındaki doktor artış ne kadar oluyor diye bakmamız için perşembe tekrar gelmemi söyledi sonrasında da kadın doğum için randevu planlaması yaparız dedi perşembeyi bekleyeceğiz şu an
Demem birazbilgi harika bir haber belliydi zaten çok belirgin 2.çizgi 🥰🥰kolaylıkla sorunsuz çok keyifli bir süreç olsun inşallah 🤍🫶
nazliiaytac birazbilgi benim gibi öğrenmişsiniz hiç problem çıkmaz allahın izniyle inşallah bolca dinlenin ve sağlıkla beslenin ben 5 haftadan sonra şiddetli bulantılarla mücadele ediyorum umarım en iyi şekilde yaşarsınız sağlıcakla gelsin bebişiniz inşallah☺️💞
rumeyyurmom birazbilgi reglime neredeyse 5 gün kala böyleydi testlerim şuan 7+2 olduk bile neden bi terslik olsun tanıdığınız durduk yere korkutmuş sizi hayırlısı olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🌸
birazbilgi rumeyyurmom çok teşekkür ederim beta artışını kontrol edeceğiz şu an dün 275 çıktı bakalım inşallah sağlıkla ilerler hepimizin süreci 💕