Herkese merhaba 2. Doğum yapanlar yorum yapabilir mi 34 haftalik hamileyim ilk doğumum normal ve şimdi canım çok yanacak diye doğum korkum başladı çok stresliyim aşırı korkuyorum doğumdan ne yapmalıyım ikinci doğum zor mu oluyor doktor daha kolay olur diyor ama bilmiyorum lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız