Sonay2014
Ben ilk kayiptan sonra özelde perinatolojiye gittim, devlette bakmamislardı. Perinatoloji trombofili paneli, afas antikor baktı. 2. Gebeligimi takip etti ama yine kaybettim. Sonrasında eşimle genetik test istedi onu verdik devlette artık 2. Olduğu için birde ikizdi. Romatoloji ve hematolojiye gittim hematoloji bir halt yapmadı. Romatoloji ana antikor ve lupus istedi. Birde perinatoloji doktorum hsg çekti.