Kızlar ikili tarama için ultrasona girdim ultrasonda herşey normal ama test sonucuma e nabızdan baktım kan değerlerim sıkıntılı çıktı fen-HCG 72.71 PAPP-A 1219.2 yazıyor var mı benim gibi durumu yaşayan geceden beri uyuyamıyorum sürekli ağlıyorum lütfen yaşayan varsa cevap verirse sevinirim