Selam anne adayları, 4. Haftada 23 şubatta hcg değerim 611 çıkmıştı. 25 şubat 38 saat sonra sağlık ocağında veridğim için net sayı değil de >1000 şeklinde çıktı bin üzeri olduğu biliyorum. 28 şubatta ise 2008 çıktı ki artış düşük mü diye endişelenmeye başladım. 1000 den sonra hız düşebiliyormuş ama 5+3taki randevuyu bekleyene kadar sizden bilgi almak istedim. Bir şeyler ters mi acaba ? Yaşayan var mı böyle ?