birerkekannesi__ Kızlar merhaba doktorum duş alabilirsin dedi fakat acı olur su gelse diye korkuyorum bazıları bant filan kullanıyor su temas etmesin diye ne yapayım ne önerirsiniz ? 😔
1_2_3_4 birerkekannesi__ banyodan sonra iyi kurula ameliyat yerini enfeksiyon oluşmasın bir sıkıntı olmaz rahatlarsın hemde
klncbebek birerkekannesi__ ilk doğumumda eve gelir gelmez duş almıştım bant falan kullanmadım hiç süresini kısa tutarsanız çıkıncada iyice kurulayın bişey olmaz
1cey birerkekannesi__ bant çok işe yarıyor işinizi sağlama alırsınız sonra iyice kurulayın ne olur ne olmaz ben hiçbir sorun yaşamadım
birerkekannesi__ klncbebek 27 Şubat gecesi sezeryan oldum doktorum bu akşam için duş alabilirsin dedi yaraya su değdiğinde acı ağrı olmadı mı ? 😔
birerkekannesi__ 1cey çok teşekkür ederim doktorum banttan bahsetmedi çevremde hep duydum çıktıktan sonra pansuman yap kurusun sonra üstünü giyin dedi
1cey birerkekannesi__ doktorum bana da bahsetmedi ama sağlık ocağı tanıdığım hemşireler falan söylemişti 🌸
ylnydgd birerkekannesi__ ben hiçbir şey kullanmadım acı da olmadı ılık su ile duşa girin, dikişli bölgeden sadece su akacak ovalama lifleme olmayacak. Çıkınca da kurutun, gerekirse saç kurutma mk nin soğuk olanıyla 1-2 dk tutun ben öyle yapıyordum
birerkekannesi__ ylnydgd teşekkür ederim öyle yapayım olmadı bantı sökerken acı ağrı olur mu diye düşündüm çünkü
ecemciik Kız o bantları çıkarırken acımıyor mu canınız? Sonuçta yara yeri ya kenarlardan falan sıkmıyor mu 🤷🏻♀️
ylnydgd birerkekannesi__ bantı siz sökmeyin zaten doktor sökecek onu. Su geçirmez bant bana alerji yaptı doktor onu söktü bi sprey sıktı ama dikişler üzerinde başka bant vardı. 5. Gün kontrolünde doktor söktü bantları. O bantlarla duş aldım ben
almila1723 birerkekannesi__ Hastaneden çıkarken “su geçirmez bant”yapıştırmadılar mı size . Genelde ilk duşunuzu o şekilde alıyorsunuz sonra yeniliyorsunuz . Bant acıtmıyor bu arada. Heleki ıslandıktan sonra hemen çıkar