aframoms13 4. Günündesiniz nasıl dayanıyorsunuz kan testi yapmamak için 😇😬 ilk gebelıgımde bende erken gebelık testi falan yapmamıştım daha rahattık sanki, gecıkmıstı bırkac gun ve kanda 1000> ile ogrenmıştım. Şimdi de ilk denememız aslında ama sabırsızlık var , ilk çocukta olduğu gıbı hemen olacak dıye düşünmüşüz Belkı de yanılıyoruz Allah bilir. Yıne de konduramıyorum 😬 Allah hayırlı vakıtte sağlıklı evlat nasıp etsin hepımıze. 🙏🏻🐣