İnstagram’da bir doktoru dinlemiştim ondan öncede bir Hanımefendi kızına sürüp yayınlamış herkese öneriyordu bende kızımın kıllı doğmasından korkuyordum denerim dşye düşğnmüştüm çünkü eşim Genetik öyle doğabilir dşye düşündüm sonra o doktor çıktı önüme gerçek yağ da olsa sürdüğünüzde yüzeyde bizim gözle göremediğimiz cilde tahrişe sebep oluyormuş ve cildin yapısını bozuyormuş bilginiz olsun doktorun ismini bulabilirsem yazarım buraya sayfasında vardır konuşması..