19 haftaya girdim 2 hafta sonra ayrıntılı ultrasonum var ama son 1 haftadır karnım arada taş gibi oluyor 2 3 dk sürüyor sonra normale dönüyor daha önceki gebeliklerin de 30 dan sonra olurdu ama biraz erken başladı ayrintilidan önce gitsem mi acaba doktora bilemedim