ebrudemirel00 tabi ki mecbur değilsin.
- Haftaya kadar hiç kilo almamışsındır.
Rafine şeker, paketli gıda tüketimi sıfır
Sadece ev yemeği yiyorsan
Karbonhidrat tüketimi ölçülü
Ailede şeker hastalığı yoktur. Doktorun da sana gerek yok diye uygun gördüyse yaptırmayabilirsin.
Ama ben her riski alıyorum gebelik şekerim olsa da olur, benim ve bebeğimin sağlığı çok çok önemli değil ben şeker yüklemesi yaptırmayı tercih etmiyorum da diyebilirsin.
Çevrendekiler şeker yüklemesi yaptırıp pişman olanlar doktor ise onlara kulak verebilirsin. Doğuma kadar da doktora gitmeyebilirsin onların talimatı ile doğum yapabilirsin yine
Doktor değilse hiç birini dinleme beim fikrim,
Ben de bir sağlık personeliyim buna rağmen her konu da doktorumun dediği herşeyi yaparım