baharli Htcmommyy2125 benim oğlumda çok istiyor söyleyip duruyor çok mutlu olur zaten bu aralar bi istek var ama o ameliyathaneyi bir daha nasıl çekicez o lohusa depresyonunu 😂
Htcmommyy2125 baharli sonu güzel olacak ama onu düşünün yoksa diğer şeyler çekilecek gibi değil zaten 😁
yigitbebeninannesi baharli Benim ikinci çocuk düşüncem hiç yoktu eşimin hele hiç yoktu 😂Baktım çevresindeki çocuklarla çok güzel oynuyor patlat kız bir tane daha dedim yaptım😂Şuan 9+5 haftalık hamileyim aralarında 3 yaş 9 ay olacak daha önce yapmayı düşündüm ama zorlanırım diye vazgeçtim. Gurbetteyim yardım edenim yok eşim sağolsun yardımcı oluyor her şeye.
baharli yigitbebeninannesi hayırlısı olsun canım başlarda biraz zorlanılır sonra düzene gireriz inşallah
Cimcime30 baharli oyle ısteyınce hemen oluyor mu gülüm plan çok güzel yapmıssında yapsam araları 6 yaş olacak dıye 🤣🤣🤣o planı 21 aydır yapıyorum gelen güden yok
baharli Cimcime30 kız doğru nasipse tabiki kadın doğuma kontrol ettirdim geçen aylarda bir sıkıntı var mı diye birde ovulasyon testiyle ilerlerim diye düşünüyorum ilk çocuktada öyle yapmıştım 2 ay denemiştim 3. Ay ovulasyon testiyle ilerledim o ay olmuştu hayırlısı sen hiç denedin mi?
ikincim253 baharli benim kızlarım arasında 6 buçuk yaş var . 19 yaşında anne olduğum için uzun bir süre çocuk düşünmedik aralarında yaş farkı olması bence çok iyi büyük kızımın bana o kadar yardım ediyordu ki ve inanır mısınız birlikte oyunlar bile oynuyorlar şu an anne için de çok rahat oluyor😁 küçük kızım şu an dört yaşında üçüncüye hamileyim❤️ bir de yaş ilerledikçe hamilelik zorlanıyor kısmına katılıyorum bunu bir çok kişi söyledi bana o yüzden 30. yaşımda bir daha doğurmak istedim🌸
baharli ikincim253 bu tarz yorumları görmek çok iyi geldi 😍😍 tek kalmasına gönlüm razı gelmiyordu inşallah nasip olur kısa süre içinde
Fizikcifizik baharli kesinlikle tek olmasin. Kizim 8 yasinda ben ikinciye gebeyim. Tek bırakmaya gonlum el vermedi. Kizimin düzeni otururdu bizden bağımsız her isini yapiyor. Simdi insaallah ikinciyi büyütcez. Bence aralarında yas farki olmali. Az fark olanlarda ihmal oldugunu yetişememe durumunu cok gözlemledim.
baharli Fizikcifizik aynen öyle bende o yüzden 5 sene bekledim bu saatten sonra benim için daha kolay olur diye düşünüyorum
Mutlu_Bir_Anne3 baharli Oğlum ilkokula gidiyor 6 yaşında, ben yeni doğum yaptım. 😍😃Yaş aralığı çok olunca daha iyi. Başa dönüyoruz evet ama tecrübeliyiz, bildiğimiz konular. Büyük çocuk derdini anlatabiliyor, yardımcı bile oluyor.
ecekoru Kızım 5 yaşında ve 25 haftalık hamileyim ben iyi bi zamanlama olduğunu düşünüyorum eğer istiyorsanız zaten bırak bikaç yılı bikaç ay daha beklesem muhtemelen vazgeçerdim rahata alışmak çok kötü 😂
jdndbbshbs baharli Benim için sıkıntı yok ama keşke biraz zayıflayınca hamile kalsaydım 90 kiloyum çok zorlanicam