Oges canım iki gün sonra uçağım var 35 haftalığım karnın çok büyük değilse sorun değil bana sorduklarında 30 haftalıkken 27 haftalığım demiştim sorun olmadı 28. Hafta da rapor istiyorlar xray dan da geçmiyorsun üzerinde ki herşeyi ayakkabılar da dahil x-ray a veriyorsun senin üzerini arıyorlar. Şimdi karnım büyüdüğü için ve ne olur ne olmaz diye rapor aldım ama sadece Ankara İstanbul gibi yerlerde çok inceliyorlar.