Zeynepozg Acilll bakın Kızlar tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım 5+6 haftalık oldum dün gece ilişki olybu sabahta pembe lekenemem oldu sebebi nedr yerleşme kanaması yoksa zarar verdik bebeğime
fatmaa51 Zeynepozg bence tüp bebek ile hamile kalmışsın zaten zor şartlar altında hem maddi hem manevi bence bu evrede iliski yapmayın yani emeklerinize yazık olur Allah korusun
asil15 Zeynepozg iliski yaşamayın ilk 12 hafta en azından zaten tüp bebekle kalmışsın aslında doktor soylemeliydi.suan tutunma aşamasında ne olur ne olmaz diye doktora gidin
Zeynepozg asil15 aradım doktorumu ilaçlarına dewam et dedi kanama dewam ederse yarın gel dedi çok şükür kesildi
08061999 Zeynepozg ben tup bebekte ilk 3 ay yapmadim ve son 3 ay yapmadm anlamiyorm bukadar zor bi surecte ve cok sukur ki tutmus neden beklemiyosunuz cocugunuzdan kiymetli mi