yagmur11bebek 2023 te doğum yaptım mecburi o hastane oldu özel takipliydim ve asla tavsiye etmiyorum doktorlar havalarda insanlara karşı muamelesi çok kötüydü bir kadın tramva olarak kaldı bende o gün iki kişi biz vardık doğumda odalar karşılıklı kadını görüyorum kadın kıvranıyor ama nasıl bağırıyor yardım edin doğruyorum kadın yerlerde geziyor sancidan işte ebeler gelip gidiyor doktorlar dogurucaksan doğur sabaha kadar seni mi bekleyecegiz doktor senin keyfini mi bekleyecek tarzında bir çok şey söylediler yok sen kendin doğurmak istemiyorsun biz yardım etmicez sana falan dediler bana da çatı muayenesine gelen doktor sen kendini bu kadar kasiyorsan kocanla nasıl ilişki yaşıyorsun dedi 🤣 ama o kadın beni çok etkiledi bagirmadim Allah’a o kadar dua ettim ki sancım olmadı hiç bir şey hissetmedim suni ile doğdu yani bana kötü davranmadilar o kadının korkusuna çok sessizdim o anki piskolji yalnızlık telefonda yok yanimda alıyorlar yani 2023 yılı için benim dediğim su an nasıl bilmiyorum