nazife81 36 haftalık hamileyim ilk gebeliğim doğum sancısı hakkında tam net bir bilgim yok bilenler yazabilir mi
busrabaskal nazife81 10 cme kadar epiduralle hiç hissetmedim .sonrası fayda etmedi acı eşiğim çok düşüktü.kafamı sedye kenarına vurmak istedim yetişemedim çatlicam sandım
1cey nazife81 regl ağrısının giderek artan versiyonu. Tanımadık bir acı değil öyle başlıyor yani, tabi bu ağrı başka yerlerimize de vuruyor 😅 aman amaan korkulacak bir şey değil vücudun buna hazırlıklı oluyor gibi sanki, korkma yani burada bazı şeyleri okuyup 🌸
sara29 nazife81 ben sadece şunu diyebilirim iyi ki o sancılar var da bebeğin çıkışını vs hiçbirini hissetmedim.. zira o daha zor olurdu sanırım
Admsarzu Bende aynı soruyu sordum kaç kişiye ilk gebeliğim 35 haftalık sancılarım oluyor 40 lara çıkıyor nst de ama sancı nedir çok merak ediyorum
nazife81 1cey arada bir adet Ağrısını benzer ağrı vuruyor ve biraz uzun sürüyor sonra geçiyor birde belimde ve kasıklarımda ağrı oluyor ve uzun sürüyor fakat kanama ve su gelmesi olmuyor bazen endişeleniyorum acaba doğum mu başlıyor diye.
1cey nazife81 doktorunuza danışın bence, yalancı sancı diye bir şey varmış o olabilir. Benim direk suyum gelmişti başka şikayetim yoktu, ağrıyı sancım nstde çıktığında bile hissetmedim, hissetmen gerekiyor dediler hatta çok sonradan başladı ağrı
busrabaskal Mrh16 40 dk kadar çünkü dr evinden geldi sabaha karşı tam açılmam oldu.beklemeseydim ama hiç zorlaanmazdım
esme3066 Ben 41+5 te gece zaten karnımdan dolayı aşırı rahatsızdım. Artık sancım gelmez diye bekliyordum. Zaten uyuyamıyordım da. Tekli koltuğa oturarak uyuyordum😂 karnıma bi ağrı girdi. Gaz sancıs sandım. Çok rahatsız ediciydi yani. Sığamıyorum sanki yerime. Neyse uyuyayım dedim. Sonra baktım olmuyor. Şöyle bi bakındım. Kasıklarım ve belime gelen bi sancı. Geliyor sonra duruyor rahatlıyorum. Sonra bakıyorum tekrar geliyor. Telefonu elime aldım sancı geldikçe saat yazdım. Sonra baktım bi düzende geliyor bu sancı. 4 saat sonra tam düzene girdi. Dakikalar yarım satten 5 dakikaya düştüğünde eşimi uyandırdım hastaneye gittim. Ama ona rağmen gittiğimde 2 cm açıklık vardı sadece.
esme3066 Yani sancı geldiğinde anlamayacağınız bir şey değil. Sancı olduğunu anlamam için en önemli ipucu belli düzende geliyor olması ve sonra gidiyor olmasıydı. Ve sancı gelir gelmez de doğurmadığın için bi şekilde anlaşılıyor
bsrelif Benim bi arkadaşımın acı eşiği o kadar yüksekti ki sancısını hiç hissetmemiş bile hatta nişanı ve suyu da gelmemiş kontrole gittiklerinde fark etmişler açılması olduğunu