10 haftalıktım bi anda bir kanama geldi böyle bacaklarımdan aktı kan o an bulunduğum her yer kan içinde kaldı öyle korktum ki o an bi titreme almıstı beni ve pıhtılıydı parçada düştü ben kesın düşük yapıyorum diye ağlaya ağlaya gittim doktora ama gittiğimde kalp sesini duyduk şükürler olsun. Ve şuan 18 haftalık olduk ilaçlar iğneler derken çok yol kat ettik. Yani belkide düşmedi imkanınız yok anlamadım ama bi sekılde gıtmenkz lazım doktora durdurabılırler