Kızlar bu his normal mi? Benim gibi hisseden var mı? Yani içimde olmasını çok seviyorum, bazen ağrı yapıyor bazen zorluyor ama çıkacağı için çok üzgünüm hamile olmaya çok alıştım bi de rabbime şükürler olsun hamileliğim güzel geçti maşallah 🧿 Evet bazen doğsa nasıl olur ki falan diye düşünüp sabırsızlanıyorum ama uzunca düşününce içimde olması çok güzel siz ne düşünüyorsunuz 😂😂😂😂